Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠ.ΕΣ/61464/2024

Τύπος: Εγκύκλιοι

Μετακίνηση αιρετών των Δήμων εντός και εκτός χώρας. ΑΔΑ:9Ο8Η46ΜΤΛ6-ΖΝΩ


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΥΠ.ΕΣ/69738/2021

«Μετακίνηση αιρετών των Δήμων εντός και εκτός της χώρας» ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 648/2021 ΑΔΑ:ΨΕΞΩ46ΜΤΛ6-Κ68


ΥΠ.ΕΣ/61464/2024:Μετακίνηση αιρετών των Δήμων εντός και εκτός χώρας ΑΔΑ: 9Ο8Η46ΜΤΛ6-ΖΝΩ(....)Με την παρούσα εγκύκλιο, παύει η ισχύς της υπ’ αριθ. 648/ α.π. 69738/ 24-9- 2021, (Α.Δ.Α.: ΨΕΞΩ46ΜΤΛ6-Κ68) εγκύκλιας οδηγίας του Υπουργείου Εσωτερικών


9733/2022

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας αιρετών και υπαλλήλων του Δήμου Πλατανιά Ν. Χανίων, έτους 2023.


9292/2022

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας αιρετών και υπαλλήλων του Δήμου Βιάννου Ν. Ηρακλείου, έτους 2022.


23907/2024

Καθορισμός ημερών μετακίνησης εκτός έδρας αιρετών Δήμων και Περιφερειών.


ΥΑ 19957/2014

Θέμα: Συνεργεία λήψης, συγκέντρωσης και ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των εκλογών της 18ης Μαΐου 2014 για την ανάδειξη των αιρετών αρχών των Δήμων και των Περιφερειών της Χώρας.  

5158/2023

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας των αιρετών και υπαλλήλων στο Σύνδεσμο Δήμων Δυτικής Θεσσαλονίκης Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2023. 


59847/2019

Ορκωμοσία αιρετών δήμων και κοινοτήτων.(ΑΔΑ:6ΨΕΡ465ΧΘ7-0ΒΓ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 89/2019


119630/2022

Ανώτατο όριο επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας αιρετών και υπαλλήλων του ΝΠΔΔ Σύνδεσμος Δήμων Κοιμητηρίου Σχιστού "ΣΥΝ.ΔΗ.ΚΟΣ".


90978/2022

Νομική υποστήριξη αιρετών δήμων ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 763 /2022 ΑΔΑ:6ΜΖΜ46ΜΤΛ6-Ψ51


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/210/2019

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ:Με δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι με νόμιμη αιτιολογία εγκρίθηκε η μετακίνηση του φερόμενου ως δικαιούχου δημοτικού συμβούλου, η οποία πραγματοποιήθηκε χωρίς προηγούμενη έκδοση σχετικής απόφασης του δημοτικού συμβουλίου. Και τούτο διότι, κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβούσε μεταξύ της ενημέρωσης των οργάνων του Δήμου περί πραγματοποίησης του Συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Ε. και της έναρξης των εργασιών αυτού, δεν επρόκειτο να συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο, ώστε να λάβει απόφαση περί μετακίνησης του δημοτικού συμβούλου. Επιπλέον, η ως άνω εγκριτική απόφαση εκδόθηκε εντός του απολύτως αναγκαίου χρόνου μετά την επιστροφή του φερόμενου ως δικαιούχου, ήτοι κατά την πρώτη συνεδρίαση, της οποίας η πραγματοποίηση κατέστη δυνατή μετά από αλλεπάλληλες ματαιώσεις προγενεστέρως προγραμματισμένων συνεδριάσεων. Τέλος, ο λόγος διαφωνίας που προβάλλεται, κατ’ εκτίμηση του περιεχομένου του, από τον Αναπληρωτή Επίτροπο, ότι η δαπάνη είναι μη νόμιμη κατά το μέρος που υπερβαίνει το αντίτιμο του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου, το οποίο δικαιούται να λάβει ο δημοτικός σύμβουλος, δοθέντος ότι τελικώς δεν πραγματοποίησε διαδοχική μετακίνηση, αφού από τα δικαιολογητικά εκκαθάρισης της δαπάνης συνάγεται ότι δεν υπήρχε χρονικό περιθώριο για την πραγματοποίηση της συνάντησης με τους αρμόδιους φορείς του προγράμματος Interreg στη Θεσσαλονίκη, τυγχάνει απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον από  το επισυναπτόμενο στο 12592/9.11.2018 έγγραφο επανυποβολής του χρηματικού εντάλματος πληρωμής αντίγραφο βεβαιώνεται ότι η εν λόγω συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 17.4.2018 μεταξύ των ωρών 12:00 και 12:30. Σε περίπτωση δε αμφιβολίας του ως άνω Επιτρόπου αναφορικά με το αν πράγματι παρευρέθηκε ο φερόμενος ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος πληρωμής στην εν λόγω συνάντηση, γεννάται ζήτημα το οποίο ανάγεται στο ουσιαστικό μέρος της δαπάνης και για το οποίο πρέπει να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 28 παράγραφος 6 του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, κυρωθέντος με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013 (Α΄ 52), διαδικασία.